Hair Extensions

Jag tänkte berätta lite om mitt hår. Jag har egentligen halvlångt hår, straxt nedanför axlarna ungefär. Det växer JÄTTELÅNGSAMT, så jag bestämde mig för att sätta i extensions. Jag ringde till flera olika leverantörer på jobbet och frågade runt om olika hår och priser. Jag hade först tänkt prova på att sätta i löshår med keratinvax men alla leverantörer rekomenderade att färsta in håret med tejp. Dels så är tejp skonsammare mot håret, det går att återanvända och det är billigare. Alltså slutade det men att jag köpte tejp-extensions.

Jag har provat att sätta i löshår förut, lite amatörmässigt hemma och har aldrig blivit nöjd. Håret har känts trassligt och allmänt irriterande. Dom gångerna handlade jag hår på Taj mahal (drottninggatan).

Den här gången har jag satt i hår från Balmain Hair och är så NÖJD! Håret känns otroligt äkta tillsammans med mitt egna hår, och tejpen sitter fortfarande kvar efter tre veckor (jag var skeptiskt mot tejpen i början och var rädd att det skulle lossna). En riktigt tiopoängare! Rekomenderas!

FÖRE och EFTER




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0