Jag tränar ute på sommaren

Mamma och Pappa har tagit hand om Fia under midsommarhelgen så igår morse skulle jag hem till dom och hämta Fia innan jobbet. Jag har mest ätit, suttit och druckit under helgen så jag kände att jag behövde röra på mig. Jag snörde på mig löpardojjorna och började jogga i värmen. SJUKT vad tungt det kändes, jag var helt slut när jag kom fram (och det är högst 2km skulle jag tippa.) Det kändes riktigt illa, men allt är bättre än inget :) Sen gick jag och Fia hem till mig igen.

Idag så drog jag med mig mamma på utomhusgympa i en park, det var friskis och svettis som höll i ett av deras medelpass, det var skojjigt, lagom tempo kan man ju säga. Hade jag valt intensitet själv så hade jag nog valt ett pass snäppet tuffare. Men verkligen supermysigt med utomhusgympa, GILLAR!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0