www.franskaklipperiet.se

Idag har det varit en lång dag på jobbet. Tur att jag har så många roliga kunder som underhåller mig om dagarna :)

För tre veckor sedan sprang jag vårruset med några tjejkompisar, efter det blev jag sjuk i feber och har inte sprungit sedan dess. I morgon är jag ledig och MÅSTE ta mig ut på en löparrunda! Haha. Beach 2011??
Nu är det ett nytt gäng som vill springa tjejmilen i september och jag vet inte om jag orkar springa en hel MIL?! Jag har aldrig någonsin sprungit så långt i ett sträck förut. Jag tror i och för sig att det kan vara bra att anmäla sig till ett lopp för att hålla motivationen uppe. Det skulle väll vara en värdslig sak om jag inte orkade springa lika snabbt som mina vänner :)


Kommentarer
Postat av: sara

Anmäl dig, vi behöver dig!! <3

2011-06-15 @ 17:39:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0