Domarvägen 12 3tr

Igår slet vi som djur för att snygga till min lägenhet. Det var jag, mamma och Andreas som hjälptes åt att hiva ut grejer till förrådet, damma av och piffa till. Snyggt blev det!

Jag vaknade vid sex i morse och gick upp strax efter för att städa det sista, bädda sängen, plocka undan sladdar och skura golvet. STRESS! skönt att det är över nu, i alla fall tills det är dags för visning.

Fotografen har precis åkt och hon gillade verkligen lägenheten, hon tyckte även om stylingen och gav mig credd för det, kul! Jag sa att jag hade fått mycket hjälp av mamma och hon bad mig hälsa henne att hon var duktig på homestyling! Duktiga mamma :)

Jag skulle få alla bilder skickade till mig och i morgon borde världens bästa lägenhet ligga uppe på hemnet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0