Egen hårvård

I morgon ska vi fotograferas på jobbet för en annons i mitt i. Salongen jag jobbar på firar 15års jubileum! När jag fick höra att vi skulle fotas fick jag panik, jag har fortfarande inte blivit kompis med mitt hår.. Så när jag kom hem från jobbet idag tog jag saken i mina egna händer. Så jag har blivit lite blondare igen :) fast jag sparade underhåret mörkt i alla fall. Jag tog en före och efterbild, men båda blev dåliga så ni får ha överseende med det! Ska försöka få till en bra bild i morgon :)



Kommentarer
Postat av: Sanna

Fint! :)

Har en hårfråga..Mitt hår blir helt fettigt och kladdigt i längderna av vissa balsam..varför blir det så? Och hur får jag bort det lättare? Har tvättat med bara schampo två ggr och det är lite bättre nu men inte bra.

2011-09-22 @ 23:05:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0