Middag + klippning

Ikväll har jag ätit middag med min lillebror och även klippt honom. Han var väldigt långhårig och ruffsig när han kom, när han gick hade han en helt ny frisyr. Vilken snygg lillebror jag har! :) Jag tror att han kände sig nöjd.



Jag och Wictor satt och surfade runt och kollade på lite converse som vi funderar på att beställa, jag kan bara inte bestämma mig för vilken färg jag ska välja.. Jag känner mig helt insnöad på blått, det skulle ju vara snyggt, men jag har ju precis fått hem min blåa duffel + att jag har köpt blå byxor osv. Det kanske blir för mycket blått? men det är ju en fin färg, kornblått, marinblått, alla blåa nyanser än fantastiska!
Det kan hända att det blir ett par röda :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0