Svensk Fastighetsförmedling

Livet är verkligen inte enkelt, det är så himla mycket beslut som måste fattas jämt och ständigt. Så fort man tror att man är färdig med någonting så kommer det upp tusen nya saker som måste fixas..
Jag hade ju planer på att hyra ut min lägenhet, men jag hade missförstått en hel del om vad som gäller angående skälig hyra osv. Det visade sig alltså att det inte kommer att löna sig för mig, allting kommer att gå plus, minus, noll, precis som det gör idag och det är ju just det som jag inte har råd med. Jag vill ha råd att vara 22 år och göra allt sånt man ska hinna med innan man skaffar familj och sånt. Jag vill upptäcka världen! Jag vill resa!

Om jag känner mig vuxen? -Ja det gör jag, men inte blir man klokare för det. Jag lär mig hela tiden nya saker!

Nästa steg just nu är att ta kontakt med en mäklare. Jag köpte lägenheten via Svensk fastighetsförmedling och kände mig väldigt nöjd med dom, så jag tänkte använda mig av dom när jag ska sälja också. Nu hoppas jag bara på en vinst på lägenheten!

Hur kommer det här att sluta?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0