Träningsverk alá Marielle

Jag var och tränade rugby igår och jäklar vilken jobbig träning!! Men jäklar vad kul det var! :D
Vill tränaren ta död på oss?

År 2007 var jag med rugby-laget i Sydafrika på träningsläger, vi hade samma tränare då som vi har idag. En morgon i heta Sydafrika åkte vi iväg till botten av bergskedjan utan att ha fått information om vad vi skulle utsättas för. Vi visste bara att vi skulle ha träningskläder på oss. När vi kommer fram till våran startpunkt får vi veta att vi ska springa uppför berget en bra bit, jag vet inte hur långt det var men jobbigt var det, och varmt! Först skulle vi upp på ett ställe, sen ner en liten bit och upp på ett annat ställe, jag trodde bokstavligt att jag skulle dö! och jag kan säga att i det ögonblicket var inte tränaren på min top tre-lista av favoritpersoner.. Jag tror att han gillar tortyr :) Haha.

Med andra ord så innebär det TRÄNINGSVERK för min del idag. (Inte för att vi sprang uppför något berg igår, men det var jobbigt nog;))


Capetown, table mountain

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0