Veronica Maggio

Efter jobbet i fredags mötte jag upp lillebror och hans kompis för att åka in till t-centralen och möta upp mina vänner. Veronica Maggio skulle spela på gröna lund och vi skulle dit och titta.

När vi kommer fram till grönan får vi köa en bra stund, det var tydligen fler än oss som hade tänkte se Maggio.. Klockan åtta började hon spela och det var sjukt mycket människor! folk knuffades så att jag höll på att ramla. Vi lyssnade på ett par låtar sen stack vi och åkte några grejer. Vi hann självklart med lustiga huset, jetline, popexpressen och den nya berg och dalbanan twister. Jag känner mig som ett litet barn när jag springer omkring bland karuseller och blinkande lampor i olika färger :)

Kvällen avslutades hyffsat tidigt eftersom att jag skulle spela match på lördagen.


Jag och lillebror

Jenny och Sandra

Sandra och jag i pop expressen

Sandra i lustiga huset :)





Wictor och Chricke i jetline

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0