Vilken underbar dag!

Åh vilken bra dag! När jag vaknade hade jag inga planer för dagen (förutom träning på kvällen), när jag inte har några planer är det lätt att jag bara blir sittandes hemma utan att jag göra många knop, så jag blev jätteglad när lillebror ringde och ville träffa mig. Vi har alltid jättekul tillsammans!! Vi gick till mitt jobb och fixade ett till hål i örat på honom, sen gick vi och käkade pizza.

Jag har även bokat tid med en mäklare redan i morgon, så himla spännande! Nu är bollen i rullning :)

Rugbyträningen idag var kalaskul! Jag trodde först att vi skulle ha fys men det blev det inte TACK OCK LOV! Haha. Vi gjorde en massa roliga övningar så som tacklingar, passningar och reaktionsövningar. Det var skitkul :D Det sista vi gjorde var att spela nån skitskum grej med tennisboll(!?) det var kul, men jag vet inte riktigt vad syftet var då vi inte hade några som helst rugbyregler..


Kebabpizza med lillebror.

Jag har inte berättat för er att jag har färgat håret. Anledningen till det är att jag inte har blivit nöjd med färgen, nu känns det lite bättre, tredje gången gillt.. Jag har försökt ta en bra bild på mig i den nya färgen men det har jag inte lyckats med :P haha. Det var lättare när jag var blond. Jag trivs nog bättre i blont hår. Men här får ni en bild i alla fall. Försök att bortse från att jag ser drogad ut :) Thanks!
(Jag ska försöka få till en BRA bild)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0