Flottsbro

Igår kväll tillbringade jag ett par timmar i Flottsbro med Pappa och Lillebror med Flickvän. Det var roligt att få några åk, men jag hade helt glömt bort hur litet det är där. Eller så var jag mycket mindre när jag var där sist för stället hade verkligen krympt.

Precis vid liften finns en klocka, när jag och pappa satte oss i liften efter ett åk så var klockan 18.29. Efter att vi hade åkt upp med liften, carvat ner för backen, stått i liftkö och satt oss i liften igen så var klockan 18.35. HAHA!
Ena backen tog högst en minut att åka ner för. Dom sista åken vi gjorde försökte vi åka så bra som möjligt, så långsamt som möjligt.. In my ass! dom åken tog kanske en minut på pricken :P

Det var kul i alla fall :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0