Söndag 26 februari

I morse vaknade vi tidigt, vi hade nämligen storslagna planer. (Igår satt vi nämligen och planerade och kollade upp lite fiffiga förvaringsmöjligheter till köket.) Efter att frukosten hamnat i magen och kläderna satt på så bar det av till IKEA, vi köpte en massa bra saker. Efter IKEA blev det en snabbis i på Clas Olsson och Panduro, Andreas ville även köpa ett par högtalare till köket så därför sprang vi även in på HiFi Clubben.

När vi kom hem var det så himla fint väder så jag passade på att ta en löparrunda med Fia. När vi sprungit en bit så hamnar vi bakom en annan löpare, så jag tänker att vi borde springa efter henne, dels för att trigga mig själv att hålla tempot uppe och för att jag ska lära mig lite nya bra löparvägar häromkring. Hon sprang långt! längre än jag hade tänkt mig så jag avvek efter en bit, men då var jag vilse!! TUR att man har karta i mobiltelefonen. Nu är jag i alla fall hemma igen och köksprojektet är nästan färdigt (+ ett litet projekt som jag har pysslat med, tihi)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0