Wednesday

I morse vaknade jag ganska tidigt, gick upp och gjorde frukost till mig och Fia medans Andreas låg kvar i sängen och sov. Sedan gick Fia och jag ut på långpromenad i snön. Ute var det flera polis-helikoptrar som cirkulerade över området där vi bor och enligt Aftonbladet så hittades två personer döda i en lägenhet alldeles i närheten av oss. Läskigt! Ikväll tänker jag undvika att gå ut själv med Fia.

Under dagen har jag pysslat med lite födelsedagskort för kommande födelsedagsfiranden :) Det är alltid lika kul!
Jag skulle dock behöva rensa upp bland mina pysselsaker som just nu ligger i ett kaos på golvet :S Det får bli ett senare projekt.


Här är ett födelsedagskort som brorsans tjej fick när hon fyllde 22.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0