Trysil

Torsdag till söndag vecka 2 tillbringade jag med min pappa, lillebror, storebror och farbror i Trysil, med mig tog jag såklart Andreas, hans storebror med flickvän och även deras pappa. Det var en fantastiskt lyckad långhelg med massa skidåkning(!!!), god mat och mycket skratt.

Jag köpte ju mina första egna skidor i år och jag måste säga att jag fick uppleva en riktigt Aha-feeling med dom :) det kändes magiskt och jag flög i princip ner för backen. Jag åkte svarta backar utan varken räddsla eller problem och dom blå kändes platta och tråkiga.. Jag tror jag är redo för Alperna och mer utmaning så att jag kan utvecklas massor!

Jag MÅSTE åka skidor minst en gång till innan säsongen är slut!!

Ett gäng glada skidåkare

Jag är också glad :)

Michaela, Wictor, Jag och Ronnie

Här bodde vi.

Andreas <3

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0